Skrivet av: Gil John | 13 december 2009

Insnöad

Till både nya och gamla läsare så tänkte jag peka på att jag är väl medveten om att jag ”snöar in” ibland på vissa områden. Exempelvis Climategate. Anledningen är faktiskt väldigt enkel: Vissa områden och frågor intresserar mig mer än andra. Samtidigt som jag finner ett större värde i att skriva om sådant som dels ligger mig varmt om hjärtat och dels inte lyfts fram lika ofta i svensk debatt.

Vi försöker också kommentera på ”stora” händelser och debattämnen som finns bland bloggar och media i dagsläget, men faktum är att dessa ämnen redan idag täcks rätt så väl av andra bloggar och internetsidor. Det betyder att i många fall så kan det endast komma upp et inlägg i bloggen som kommenterar en händelse och länkar vidare till t.ex. Ingerö eller Erixon eftersom vi håller med deras inlägg.

Tack för att ni läser.

Kommentera

Kategorier

